nii, eilse käis mul külas klaasimees ja tooniti ära tagumine ring klaase, põrast õhtul said klaasid ka veel külge ära pandud.
Täna lõpuks ronisin siis bussi alla, et katsetaga kuidas sobib see käigukasti hoovastik värvitud kerele. Originaal kujul ei sobinud, ei mahtunud ära kuidagi, aga vist pääsesin lihtsalt, vähemalt hetkel tundub, et kere lõikuma ei pea, see eest lõikasin käigukangi korpust ca 2 cm lühemaks.
Selline jupp sai siis vahelt välja võetud:
Samuti sain valmis ka juhtmestikuga ning sain ka alustatud selle pealepanekuga, jäi veel mootori poolne osa jaotus karpi ära ühendada ning esimene osa kaitsme plokki. Muidugi igasugu pudipadi ja pisiasju veel elektritöödes palju teha, üks neist kõige rõvedam minu jaoks on kero juhtmestiku tegemine, aga eks vast saab hakkama...
Kuna reedel sain lõpuks ka uue mootori koju veetud, siis täna hakkasin vaatama, et kuidas ta siis bussile sobib ja mida peab ümber tegema. Kehv uudis oli see, et vaja on ümber laduda pm kõik ehk siis lõdvikud, juhtmestik(andurid jms) mootori käpad, kolded, turbo, karter, õlivõttur jne. Hea uudis asja juures oli aga see, et kõik istub 1.6 td pealt 1:1 le, ainult ringitõstmise vaev.
Küll aga kardan kollektorite mahakruttimist, need poldid ei paistnud eriti sellised, kes tahaks lahti tulla kergekäeliselt.
Samuti murran pean hetkel turbo koha pealt, nimelt uuel mootoril on peal kkk-k03 ja vanal on peal kkk-k14, ehk siis tunduvalt väiksema tootlikusega turbo. Kumb jätta, kui k14, siis lihtsalt vaja 1:1`le ümber visata, kui k03, siis vaja kas uued kolded teha, või bussi kere vist lõigata, kuna tundub et nad ei taha sinna ära mahtuda sõbralikult.
Hetkeseisuga jäi töö seisma sealmaal, et jahutuslõdvikud on ümber tõstetud, vanalt mootorilt rihmaseibid ja hooratas maas, mootori käpad maas,ja karteri poldid lahti lastud.
Homme töölt vaba päev ja ehk tuleb ka abilisi kes aitavad natuke tööd kiirendada. Vast jõuab kah kuhugi poole homme õhtuks.