veel OT juttu siis
minu kasina teadmise järgi on nii:
olid keremudelid type1 ehk põrr, type2 ehk buss, type3 ja type4 ka. neile eraldi nime pole... vist
igaühele tehti oma mootor. põrnikal põrnika mootor. bussil oli alguses sama, hiljem "moditi". lisati see tagakinnitus. siinkohal toon kohe ära, et kui väga vaja, on olemas eraldi kinnitusadaptorid, millega saabki põrnika moto bussile panna. st seal on olemas see tagakinnitus siis. sisselase on lihtsalt ära vahetatav
jeff, osad bussid tulid küll ilma tagakinnituseta, aga seda split busside näol ainult. minuarust tuli kohe t2 juures juba ka mootoritala kasutusele
type3mel on oma moto, tuntud kui type3 nime all

täitsa teisem kui põrnika oma (genekas paremal pool, täiesti teine õhuvõtt jne)
ja kes ära arvab, saab 5 tugrikut - jah type4 kerele tehti type4 mootor. mis on meile tuntum kui bussi mootor, kuna see tehti suur ja tugev ja siis leiti, et see sobiks bussile imehästi. et ajada väga keeruliseks seda valemijada, on olemas olukord, et type2 t2 peal on type4 moto

tulles nüüd nende t1 - t2 - t3 juurde, siis need muarust tähistavad konkreetselt busside eri põlvkondi (t1 split, t2 bay, t3 tellis. edasi ei tea erinimesid, praegu oleme t5 juures vist?)
nüüd tuli teemast väga välja ja väga polaar-teaduslik artikkel siia. kui ma kunagi tubliks hakkan, peaks selle üldse kuhugi mujale tõstma, selle postituse...