Esimese asjana mis tehtud sai endale koju tood üks toorik: hetkel veel täitsa veerev, pidurdav, käivituv ja sõitev masin.
Kaua see masin mul kodus ei jõudnud seista, vast nädal, ja algas töö...
Esmalt sai korralikult kahju hinnatud, tegemist siis üllatavalt heas korras kerega, küll leidub mõningaid pindmisi rooste plekke aga ei midagi hullu, kõige hullem oli ehk kundepoolne tiiva äär, ukse alumine äär ja kunde jalge alune.
Mis aga hiljem välja tuli oli see, et see masin on olnud vasakpoolse rooliga, mis siis eesti regitrisse kandes arvatavasti ümber tõstetud. Muidugi seda mitte eriti kvaliteetselt...nimelt kere sisse oli lihtsalt avad lõigatud et pedaalid ära mahuks, avad olid aga sellised et kui sõita kiiremini kui 20km/h, siis jalad külmetasid kui põhjamaal.
Lõhe siis:
Ja teiselt poolt:
Mis oli aga hea uudis minu jaoks oli see, et katus ei vaja värvimist, kõik kena ja roosteta, on küll üks pisike mõlk, kuid see mind ei sega...masinast ei tule iluasi, vaid pigem praktilisem masin....
Siin siis elu mis katusel toimus:
Ja pärast väikest pesu ja hoolt:
Siinkohal pean vabandama Her Ingmari ees, nimelt otsustasin, et vean ta bussipargist igasugu häid asju mis tal seal vedeleb t3`le minema endale...Alustatud sai roolivõimust selliselt doonorilt:
Küll selle tõstmise käigus juhtus piske õnnelik õnnetus, nimelt nina kergitades libises tung maa pealt ära kuna seal lume all oli jää, tulemuseks selline disain:
Et siis mul sügavalt kahju, et Ingmari kastika ära lõhkusin


Mainisin küll et kere oli heas korras, et läbivat roostet põhimõtteliselt pole, aga see eest on kerel kohe rohkesti mõlke ja seda nii kere väliskülgedel, kui ka sisekülgedel....Hetkel tegelen nende eemaldamisega...mõni näide:
Hetkel veel palju asju pooleli ja neid asju pole ka mõtet vast kajastada. Eks kui midagi jälle valmis siis kriban juurde...