O: Korralik T2 1600ne mootor.

äritegevus meie armsate liikurite ümber

Moderaator: ingmar

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas jeff01 »

Ega vist ei juhtu kellelgi sellist asja eestis üle olema? :roll:

Sai nimelt 1 buss remonti võetud aga nii kulunud mootorit pole ma enne näinud:
raamsaaled loksuvad plokis nii palju et hooratta simmeri taga oli õlisurve mida uus simmer kah kinni ei suuda pidada....kõik saaled on vaseni otsas, vänt vajab lihvi, nukasaaled otsas, nukarattast 3 hammast väljas. silindrid korraliku randiga ja ega kolvid paremad pole....rõngad täiesti otsas. plokikaaned nagu ikka mõrasid täis jne.

Kas keegi on leidnud eestist meistrimehe kes laseks vändaliini uude mõõtu?
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 1171
Liitunud: R Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN
Kontakt:

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas Style »

Kas otsid nimelt bussi 1,6 mootorit? Ehk siis "telliskivi" oma? Või ikka tavalist 1600-st? See paeks ikka Põrnikaga sama mootor olema...
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas jeff01 »

Style kirjutas:Kas otsid nimelt bussi 1,6 mootorit? Ehk siis "telliskivi" oma? Või ikka tavalist 1600-st? See paeks ikka Põrnikaga sama mootor olema...
*

Tellis on vist T3 :roll:
ja split on vist T1 :roll:

Sel juhul otsin ikka T2 mootorit nagu kirjutasin

Võibolla on sama mootor ka T1hel aga kindlasti mitte T3mel.

Vahe põrnika mootoriga on tagumise tala kolmes kinnituskohas mida minu põrnika mootoril pole.....
Viimati muutis jeff01, K Apr 06, 2011 7:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas ingmar »

seltsimened, te ajate segi autotüübid ja mootoritüübid :) muarust Viljus kunagi siin foorumis kirjutas, mis kuhu ja kuidas käib (kes üles leiab, võib ju viite visata siia)

igal juhul, kuna olen kursis teemaga, siis hetkel otsitakse "tavalist" type1/type2 1600cc motot. ideeliselt võiks ju "õnnetu" CT ka minna aga pearõhk on ikkagi põrnikalisel mootoril
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas jeff01 »

No kõige õigem on vist nii, et vajan
T2 type 2 mootorit kus T2 näitab et tegu on tellise ja spliti vahepealse variandiga ja type 2 on vist mõttetu lisa mis näitab et tegu on bussiga aga sellest saab juba T2 mainimisel aru.....Right?

Ingmar kui ütled et otsin type 1 mootorit siis sel juhul oleks see ju ilma nende kolme poldiauguta :roll: Kas osa busse on tehasest ilma tagumise talata tulnud?

EDIT: wiki räägib reeglina vaid type 1 ja type 4 mootorist ja eraldi välja ei toodagi bussi ega põrnika kere mootoreid erineva nimega.
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
Postitusi: 2380
Liitunud: E Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Liikva, Harjumaa
Kontakt:

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas ingmar »

veel OT juttu siis :)

minu kasina teadmise järgi on nii:
olid keremudelid type1 ehk põrr, type2 ehk buss, type3 ja type4 ka. neile eraldi nime pole... vist
igaühele tehti oma mootor. põrnikal põrnika mootor. bussil oli alguses sama, hiljem "moditi". lisati see tagakinnitus. siinkohal toon kohe ära, et kui väga vaja, on olemas eraldi kinnitusadaptorid, millega saabki põrnika moto bussile panna. st seal on olemas see tagakinnitus siis. sisselase on lihtsalt ära vahetatav
jeff, osad bussid tulid küll ilma tagakinnituseta, aga seda split busside näol ainult. minuarust tuli kohe t2 juures juba ka mootoritala kasutusele

type3mel on oma moto, tuntud kui type3 nime all :) täitsa teisem kui põrnika oma (genekas paremal pool, täiesti teine õhuvõtt jne)

ja kes ära arvab, saab 5 tugrikut - jah type4 kerele tehti type4 mootor. mis on meile tuntum kui bussi mootor, kuna see tehti suur ja tugev ja siis leiti, et see sobiks bussile imehästi. et ajada väga keeruliseks seda valemijada, on olemas olukord, et type2 t2 peal on type4 moto :) tulles nüüd nende t1 - t2 - t3 juurde, siis need muarust tähistavad konkreetselt busside eri põlvkondi (t1 split, t2 bay, t3 tellis. edasi ei tea erinimesid, praegu oleme t5 juures vist?)

nüüd tuli teemast väga välja ja väga polaar-teaduslik artikkel siia. kui ma kunagi tubliks hakkan, peaks selle üldse kuhugi mujale tõstma, selle postituse...
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
Postitusi: 917
Liitunud: P Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas jeff01 »

Lihtsalt niisama postitan siia ka pildid sest imemootorist mis kõigest hoolimata käis ja sõitis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
madog2mad
asjapulk
asjapulk
Postitusi: 3
Liitunud: R Apr 02, 2010 8:58 pm

Re: O: Korralik T2 1600ne mootor.

Postitus Postitas madog2mad »

ingmar kirjutas:veel OT juttu siis :)

bussil oli alguses sama, hiljem "moditi". lisati see tagakinnitus. siinkohal toon kohe ära, et kui väga vaja, on olemas eraldi kinnitusadaptorid, millega saabki põrnika moto bussile panna. st seal on olemas see tagakinnitus siis. sisselase on lihtsalt ära vahetatav
Just seda juppi pakkus see Petteri Valtonen, 30 e + saatmine. Kas käis kusagile ölipumba kaane kohale vms.? Ei mäleta. A kui juhul kellegil vaja tulevikus temalt on neid saada kui mujalt ei leidu.

Madis
Vasta