PÕRR 1970a
Moderaator: ingmar
PÕRR 1970a
Ah.. teate ma nagu midagi väga ei oskagi kirjutada... sain tasuta põrnika ja sai siis tasapisi hakatud üles lööma seda masinat... pildid hakkavad 2010 august ja lõppevad oktoober... talve siis seisnud soojas... ja käidud aeg ajalt nokitsemas... Antud hetkel 16.03.2011 on veel mõned asjad teha ja siis on 100% valmis... Ma panen pilte lihtsalt siis:):)
NO ja selline ta mul praegu on....
NO ja selline ta mul praegu on....
Re: PÕRR 1970a
Väga tore et siia foorumisse lõpuks jõudsid.
SRist su tegemisi juba pikalt jälginud
EDU
SRist su tegemisi juba pikalt jälginud
EDU
Re: PÕRR 1970a
SR foorumist jah seda masinat silmanud....
Kena projekt....esimene kord kui nägin siis arvasin, et Jeff01 on kere ära värvinud
Kena töö...
Jaksu
Kena projekt....esimene kord kui nägin siis arvasin, et Jeff01 on kere ära värvinud
Kena töö...
Jaksu
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Re: PÕRR 1970a
tänud tänud... sinugi projekti jälginud.. kurb et maha müüd vaid.dexter kirjutas:SR foorumist jah seda masinat silmanud....
Kena projekt....esimene kord kui nägin siis arvasin, et Jeff01 on kere ära värvinud
Kena töö...
Jaksu
Re: PÕRR 1970a
Kui see nyyd kõik tõesti sinu kätetöö on siis see on ikka üks väga tubli tulemus.
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Re: PÕRR 1970a
Kere ei värvinud ise, selle jätsin proffessionaalide teha... sillad ja sisu ja elektritööd on kõik ise tehtud jah...Tarts kirjutas:Kui see nyyd kõik tõesti sinu kätetöö on siis see on ikka üks väga tubli tulemus.
Viimati muutis Hotest1, K Mär 16, 2011 11:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: PÕRR 1970a
jeff01 kirjutas:Väga tore et siia foorumisse lõpuks jõudsid.
SRist su tegemisi juba pikalt jälginud
EDU
aitäh.. sinugi tegemisi jälginud usinalt ainult et porsche foorumist
kuule ega sul juhuslikult süütelukku üle ei ole
igalt poolt pean küsima...
Suusk vist õli sinult juba küsis... jrg nädal peaks järgi tulema, kui sul see veel alles
Tervitades Rait!
Re: PÕRR 1970a
Oleme küll paljudele juba helistanud aga no küsida võib ju igaksjuhuks siit ka.
Kas kellegil on Tallinnas mingit abivahendit millega saaks hooratast kinni hoida?
Ja ehk leidub ka sidurivõlli, et ketas pärast paika saada?
Kas kellegil on Tallinnas mingit abivahendit millega saaks hooratast kinni hoida?
Ja ehk leidub ka sidurivõlli, et ketas pärast paika saada?
Re: PÕRR 1970a
Siduri paika saamiseks oli mul kunagi mingisugune Minimopeedi käigukasti võll, ta küll nuuti ei istunud aga auku sobis väga hästi.
On olemas väntvõlli kinnihoidmiseks abivahend üks isetehtud ja teine poe oma.
56744890 või 58362320
Ao,
Asub keilas.
On olemas väntvõlli kinnihoidmiseks abivahend üks isetehtud ja teine poe oma.
56744890 või 58362320
Ao,
Asub keilas.
Ao
Re: PÕRR 1970a
Tere... kuule kas sulle sobiks selline variant kui ma tuleksin homme läbi keilast ja võtaks sult selle poe oma... ma lasen endal tehases järgi vorpida selle ja tooks sulle selle siis tagasi, kui sa seda just vahepeal kasutada ei taha...
Re: PÕRR 1970a
Võin vahendajaks olla, kuna mõlemad te minuga tuttavad ja teate, kust mind leidaDizze kirjutas:Siduri paika saamiseks oli mul kunagi mingisugune Minimopeedi käigukasti võll, ta küll nuuti ei istunud aga auku sobis väga hästi.
On olemas väntvõlli kinnihoidmiseks abivahend üks isetehtud ja teine poe oma.
56744890 või 58362320
Ao,
Asub keilas.
Re: PÕRR 1970a
Kuna siin esmasp. sai jalale väike operatsioon tehtud ja pikutan siin päevad läbi siis mõtlesin, et panen igavusest veel pilte, sellest kui autot sai ehitatud...äkki meeldib vaadata...
väike pilk ka auto alla...
esisillas sai ikka vääga palju juppe vahetatud...
tol hetkel ei olnud veel vedrusid tulnud... nüüdseks ka need vahetatud
kurat trumli tagused plekid olid niii niii läbi, et neid ei julgenud sinna küll jätta, ning kuna juba vahetamiseks läks siis sai ka need ära visatud..
REAALSED flansid on taga.. saab hakata vist tihedalt laagreid vahetama. Nüüd need välimised võtsin ära ja uued veljed lasin niipalju laiemaks keevitada, et enda silmis oleks ilus
Hahah.. vahepeal kui juppe ootasime forsist.. siis sai üks päev ka muusika asjad valmis tehtud... nagu ikka noorte meeste värk hea muusikat kuulata tööd tehes..
paak sai üle käidud...
kas keegi oskaks öelda mis istmed need reaalselt on... nooo ma mõtlen mis auto omad???
natuke proovisõitu...
koopad ilusti valmis ja nüüd värvimisse...
ja minek...
möksiti mingi roosevastase ainega siin.
väike pahtliring
ja siis veel jupid mis võtsid natuke kauem aega..
sai hakatud vaipa panema... algses tundus küll selline pommiteadus, et ei kujutanud ette kuidas pihta hakata aga näe kuidagi ikkagi hakkasime...
esimese päeva lõpuks oli siis niipalju valmis..
see juba järgmise päeva lõpus umbes kell 3 öösel vist
Vaip on bmw oma, värv on bmw 8 seeria individuali värv , ja jalamatid on volksvageni orig. otse mistra autost. Raasikult.. kes teeb volksudele vaipasid... on ikka tore küll kui sõpru töötab huvitavates kohtades
käisin ehituse abc-st läbi ja võtsin iluliistu ja sai uksepakule pandud.. ma ei tea kas see sobib sinna nüüüd hästi aga praktiline on see küll... vaiba äärt ei osanud kuidagi kinnitada ja malli võtsin teise põrnika pealt..
siin juba käib kõlarite valmistamine ette...
parempoolse päiksesirmi kinnituse peab küll kuskilt leidma...
õiged asjad ikka varju alla... mingid muud saanid lageda taeva alla
29 nov... masinad lattu seisma...
Halenaljaks oli kõige juures see, et okei jah punasel põrril olid kõik asjad 100 % korras... aga lillal pold numbrimärke, kindlustust ülevaatust, jne jne... nimekiri on pikk ja otsustasime minna vahetänavatelt...ning välja ja keemia tee ristis oli politsei , ehmatus oli suur, mul sõber tuli taga minu autoga nö. turvas... ja 100 m enne lattu jõudmist nägime mendi diskot... me panime põrriga minema ja mu sõber võeti maha... tuli välja et olin unustanud oma audil ülevaatuse ära ja tema sai trahvi... kuna auto oli minu ja volitust polnud jalutasin sinna kus ta maha võeti ja ajasin teise mendiga juttu natuke... see uuris, et kas too põrr on´ka minu ja, et kas numbrid olid küljes ja niii... olin aus poiss ja ei valetanud ja mainisin veel asju mis vaja ära teha... aga selleks hetkeks oli juba selge et ta ei pahanda ja saab aru, et viime talveks seisma selle masina....
Loodan et pildivoor meeldis, nüüd aga jaks sai otsa piltide lisamisest :D:D..... olge mõnusad!!!
väike pilk ka auto alla...
esisillas sai ikka vääga palju juppe vahetatud...
tol hetkel ei olnud veel vedrusid tulnud... nüüdseks ka need vahetatud
kurat trumli tagused plekid olid niii niii läbi, et neid ei julgenud sinna küll jätta, ning kuna juba vahetamiseks läks siis sai ka need ära visatud..
REAALSED flansid on taga.. saab hakata vist tihedalt laagreid vahetama. Nüüd need välimised võtsin ära ja uued veljed lasin niipalju laiemaks keevitada, et enda silmis oleks ilus
Hahah.. vahepeal kui juppe ootasime forsist.. siis sai üks päev ka muusika asjad valmis tehtud... nagu ikka noorte meeste värk hea muusikat kuulata tööd tehes..
paak sai üle käidud...
kas keegi oskaks öelda mis istmed need reaalselt on... nooo ma mõtlen mis auto omad???
natuke proovisõitu...
koopad ilusti valmis ja nüüd värvimisse...
ja minek...
möksiti mingi roosevastase ainega siin.
väike pahtliring
ja siis veel jupid mis võtsid natuke kauem aega..
sai hakatud vaipa panema... algses tundus küll selline pommiteadus, et ei kujutanud ette kuidas pihta hakata aga näe kuidagi ikkagi hakkasime...
esimese päeva lõpuks oli siis niipalju valmis..
see juba järgmise päeva lõpus umbes kell 3 öösel vist
Vaip on bmw oma, värv on bmw 8 seeria individuali värv , ja jalamatid on volksvageni orig. otse mistra autost. Raasikult.. kes teeb volksudele vaipasid... on ikka tore küll kui sõpru töötab huvitavates kohtades
käisin ehituse abc-st läbi ja võtsin iluliistu ja sai uksepakule pandud.. ma ei tea kas see sobib sinna nüüüd hästi aga praktiline on see küll... vaiba äärt ei osanud kuidagi kinnitada ja malli võtsin teise põrnika pealt..
siin juba käib kõlarite valmistamine ette...
parempoolse päiksesirmi kinnituse peab küll kuskilt leidma...
õiged asjad ikka varju alla... mingid muud saanid lageda taeva alla
29 nov... masinad lattu seisma...
Halenaljaks oli kõige juures see, et okei jah punasel põrril olid kõik asjad 100 % korras... aga lillal pold numbrimärke, kindlustust ülevaatust, jne jne... nimekiri on pikk ja otsustasime minna vahetänavatelt...ning välja ja keemia tee ristis oli politsei , ehmatus oli suur, mul sõber tuli taga minu autoga nö. turvas... ja 100 m enne lattu jõudmist nägime mendi diskot... me panime põrriga minema ja mu sõber võeti maha... tuli välja et olin unustanud oma audil ülevaatuse ära ja tema sai trahvi... kuna auto oli minu ja volitust polnud jalutasin sinna kus ta maha võeti ja ajasin teise mendiga juttu natuke... see uuris, et kas too põrr on´ka minu ja, et kas numbrid olid küljes ja niii... olin aus poiss ja ei valetanud ja mainisin veel asju mis vaja ära teha... aga selleks hetkeks oli juba selge et ta ei pahanda ja saab aru, et viime talveks seisma selle masina....
Loodan et pildivoor meeldis, nüüd aga jaks sai otsa piltide lisamisest :D:D..... olge mõnusad!!!
Re: PÕRR 1970a
tere... täna sai naukene garaasis möllatud.... tuli välja et on vaja piduriõli paaki uu, või kasutatud ja korraliku mis ei leki. seega küsimus, kas keegi oleks nõus looduma mingist üleolevast paagist... ja seda oleks vaja juba jrg-seks nädalavahetuseks - hiljemalt. palun andke endast märku kui on... pole vahet kus see asub.. maksaksin postikulud kinni...
Re: PÕRR 1970a
Ja võite siin soovitada, kuhu genekas viia mähiste vahetamiseks?
Re: PÕRR 1970a
Hiiu ETKVL hoovipeal oli kunagi ja väga head mehed on ka Melasi autoteeninduses.
Kõik nüüd tsikleid hooldama ja remontima !
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.
Minu juurde loomulikult ! +37253427601 Tarts.