See värv ongi selline muutlik. Päikese käes roosakam, varjus mingi oma varjund aga kõige ilusam on õhtu poolhämaruses. Siis on selline sügavpunane.
Eile tegin lõpuks esimese proovisõidu mööda tänavat - hull tuul on ikka selle kabrio ümber, oli esimene emotsioon.
Aga sobivad riided aitavad hädast.
Mõtlesin, et saan täna ülevaatusel ära käia ja siis üritusele sõita - a'la 600km testisõit
Õhtuks olin saanud veel mõned vidinad üle käidud, number ja ämber külge ning lootsin parimat...
Vihjeks - numbri kronsteiniks sobis väga hästi ehituspoest ostetud sarika kahvelkinnitus - ongi selline kitsam metallplaat, mille teises otsas kaks haru, mis juba sobivasti väänatud. Augud ka sees. Natuke oli vaja veel lisaks väänata ja voila, sobis väga hästi olemasolevate aukudega stange sees!
Tegin 400 m sõitu ja siis hakkasin lõhna järgi kitsaskohti otsima.
Nii-nii, paar trumlit tulised - tähendab rattad alt ja piduriklotse reguleerima!
See staff on kõik uus.
Õli osutus ka veitsa ülearu olevat, nii umbes cm üle varda maksimumi. Loodan muidugi, et uus varras on sama pikk kui vana ja kriipsud õiges kohas. Peab vist natuke välja laskma. Ma küll ei tea, mis see liigne õli põrrile võib teha. Nagu ma siin foorumites mingi katalüsaatorimaniakile tehtud vastustest olen aru saanud, siis selle pekkikeeramise ohtu ei ole
Autos sees ka tegevust veel jätkub.
Originaaltagaiste veel tegemises, mõtlesin, et panen teise põrnika istme aga tümm, ei mahugi. Seega on hetkel kaheistmeline kupee:)
Sõidukogemus näitas, et ka rooliloks on ikka natuke olemas. Lisaks liikus rool ise ka veitsa rohkem kui sooviks - rool maha ja vaatame, mis seal on.
Selle kõige saab hakkama, ainult et aeg on napp ja üritusele seekord selle iludusega ei jõua.
Annan siis jälle teada, kuidas asjad liiguvad.
Ja ilmselt teen teisegi - rohelise '70 mudeli kohta eraldi sissekande. See teine on ka jah päris huvitav eksemplar.
Hoiame ühenduvust!
Me vähemalt 3-sajaga sõidame - eriti kolonnis...