Leedu´71 1302S
Moderaator: ingmar
Leedu´71 1302S
Näitan enda põrnikat ka teistele.
Auto on pärit Rootsist. Säilinud päris algupärases konditsioonis õnneks. Sai kunagi juhuslikult ostetud. Olla võis see 6 aastat tagasi. Seisis aastakese lageda taeva all, siis sai sõitma pandud ja suvel paar nädalakest sõidetud. Kuna mootor oli hõre, jäi mootori kapi pärast seisma. Mootor sai remonditud, aga keegi enam peale ei pannud ja auto seisis mitu aastakest. Detsembris, kui ma ta vastu huvi tundsin, lubati asjaga kohe tegelema hakata, otsisin jupid ja leppisin kõik kokku, aga tulemus oli null. Nüüd 2008 veebruaris võtsin kätte ja tõin treilal auto sõbra garaa?i. Sõber ja ta isa aitasid nõuhau ja osavate kätega ning nüüdseks on autol mootor peal ja töötab. Genekas on ainult töölepingu lõpetanud. Tegelen asjaga.
Välimuse poole pealt on vaja natukene nokkimist. Korralik pesu kõigepealt, siis külge uued astmelauad, lõuale veidi keevitust ja uued rattadki tuleb alla keerata. Mõtlesin igasugustele velgedele, aga lõpuks otsustasin originaalpleki kasuks. Haavliprits+epokrunt+autokarva värv ja lõpuks lakk- peaks saama päris viisakas. Rehvid juba olemas. Continentalid said soetatud.
Edasised plaani selguvad pärast selle suve ringikruiisimisi. Kuna rattakoobastest on kohati tuppa näha, siis ilmselt peaks ette võtma päris põhjaliku ehitustöö. Kas mina selleni jõuan ei oska öelda, aga loodame parimat.
Vot sellised lood..
Auto on pärit Rootsist. Säilinud päris algupärases konditsioonis õnneks. Sai kunagi juhuslikult ostetud. Olla võis see 6 aastat tagasi. Seisis aastakese lageda taeva all, siis sai sõitma pandud ja suvel paar nädalakest sõidetud. Kuna mootor oli hõre, jäi mootori kapi pärast seisma. Mootor sai remonditud, aga keegi enam peale ei pannud ja auto seisis mitu aastakest. Detsembris, kui ma ta vastu huvi tundsin, lubati asjaga kohe tegelema hakata, otsisin jupid ja leppisin kõik kokku, aga tulemus oli null. Nüüd 2008 veebruaris võtsin kätte ja tõin treilal auto sõbra garaa?i. Sõber ja ta isa aitasid nõuhau ja osavate kätega ning nüüdseks on autol mootor peal ja töötab. Genekas on ainult töölepingu lõpetanud. Tegelen asjaga.
Välimuse poole pealt on vaja natukene nokkimist. Korralik pesu kõigepealt, siis külge uued astmelauad, lõuale veidi keevitust ja uued rattadki tuleb alla keerata. Mõtlesin igasugustele velgedele, aga lõpuks otsustasin originaalpleki kasuks. Haavliprits+epokrunt+autokarva värv ja lõpuks lakk- peaks saama päris viisakas. Rehvid juba olemas. Continentalid said soetatud.
Edasised plaani selguvad pärast selle suve ringikruiisimisi. Kuna rattakoobastest on kohati tuppa näha, siis ilmselt peaks ette võtma päris põhjaliku ehitustöö. Kas mina selleni jõuan ei oska öelda, aga loodame parimat.
Vot sellised lood..
Viimati muutis Leedu, K Juun 16, 2010 4:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
Infot jagad?
Kas saab äkki selle tegija seltskonna kontaktid, kes sul selle auto kokku pani. Mul ka üks poolik iludus garaazis ja üldse aega pole tegeleda....
Ats
Ats
Me vähemalt 3-sajaga sõidame - eriti kolonnis...
Oehh..
Suvi algas ilusti. Pesin puhtaks, kogu elekter sai üle käidud. Üv, Kidlustus ja bensiin paaki. Sõita - oi kui lõbus. Kuni- remondimeeste praak ja nukk enam ringi ei käi:( Kui ise ei tee, siis garantiid ei ole, et asi toimima saab. Nüüd otsin uut ajutist toimivat mootorit ja olemasoleva võtan ise ette ja restoorin ära.
Suvi algas ilusti. Pesin puhtaks, kogu elekter sai üle käidud. Üv, Kidlustus ja bensiin paaki. Sõita - oi kui lõbus. Kuni- remondimeeste praak ja nukk enam ringi ei käi:( Kui ise ei tee, siis garantiid ei ole, et asi toimima saab. Nüüd otsin uut ajutist toimivat mootorit ja olemasoleva võtan ise ette ja restoorin ära.
Viimati muutis Leedu, L Juun 06, 2009 11:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
Üks nukk tõesti, my bad. Noo tõde selgub siis, kui pulkadeks lahti võtan. Aga kahtlustan, et nukaratas, mis mittemetallist tehtud on saba andnud. Ahjaa.. Otsin veel mootori ümber käivaid plekke(tagumist, pealmist) ja uusi mootor patju. Tervitan ka neid meistrimehi, kes minu ja kellegi teise põrnikat paralleelselt remontides minu põrnikat doonorina kasutasid:@
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
oii, mul ju sinu masina kaksik, 71a
pealkiri 1302 küll,
aga tagaluugi õhutusavasid 2 (enamustel 4 komplekti)
äkki miski põhjamaa variant et vähe külmem kliima?
ja istmed täpselt samad
ja raadio all 2 õhusuunaja keeratavat nuppu (mida pole teistel näind)
ja valged suure otsaga turvavööd (eelmise omaniku väitel siis veel saksas kohustuslikud polnud)
ning Rootsist toodud 2007a lõpp,
ning ka genekas jamas, piisas harjade vahetusest.
üle värvitud samas originaal helebeezis toonis.
ma ostsin selle nüüd 2009 mais.
peaks numbrid ka veel sarnased otsima
(katsun mingi aeg oma aparaadi teema ka kribada)
pealkiri 1302 küll,
aga tagaluugi õhutusavasid 2 (enamustel 4 komplekti)
äkki miski põhjamaa variant et vähe külmem kliima?
ja istmed täpselt samad
ja raadio all 2 õhusuunaja keeratavat nuppu (mida pole teistel näind)
ja valged suure otsaga turvavööd (eelmise omaniku väitel siis veel saksas kohustuslikud polnud)
ning Rootsist toodud 2007a lõpp,
ning ka genekas jamas, piisas harjade vahetusest.
üle värvitud samas originaal helebeezis toonis.
ma ostsin selle nüüd 2009 mais.
peaks numbrid ka veel sarnased otsima
(katsun mingi aeg oma aparaadi teema ka kribada)
-
- paranemislootuseta
- Postitusi: 749
- Liitunud: R Juun 09, 2006 7:43 pm
- Asukoht: Jälgimäe, Saku vald
...no ja viita siis ka oma masinale - me vist tutvusime siin foorumi läbi temaga juba enne Sindkaupz kirjutas:oii, mul ju sinu masina kaksik, 71a
http://www.beetle.ee/foorum/viewtopic.php?t=2161
jäi teine silma oma komplekssuse tõttu - paistab, et kõik tehase vidinad on ajale hästi vastu pidanud ning suremaid (põrnikale suht omaseid) "tuunimisi / ratsionaliseerimisi" pole aset leidnud...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Selline kollane sellises komplektsuses on justkui mingi Rootsi turu erimudel. Rotsademaal olen päris palju selliseid näinud.
Mis põrnikat puudutab, siis ma olen üliõnnelik, et ma sellist põrnikat oman. Alati on hea meel, kui ma näpud põrnikaõliseks teen. Ja ma kujutan ette, mis siis veel saab, kui ma Temaga ükskord sõita saan. Annaks Allah ainult aega...
Noh ja kui juba, siis sooviks veel keevitamisoskust ja keevitusaparaati ja AEGA keevitamiseks, sest üks punane Typ3 tahaks NATUKENE keevitamist... Aga see on juba hoopis teine teema.
Mis põrnikat puudutab, siis ma olen üliõnnelik, et ma sellist põrnikat oman. Alati on hea meel, kui ma näpud põrnikaõliseks teen. Ja ma kujutan ette, mis siis veel saab, kui ma Temaga ükskord sõita saan. Annaks Allah ainult aega...
Noh ja kui juba, siis sooviks veel keevitamisoskust ja keevitusaparaati ja AEGA keevitamiseks, sest üks punane Typ3 tahaks NATUKENE keevitamist... Aga see on juba hoopis teine teema.
Re: Leedu´71 1302S
See on elus!
Liigub, püüab pilke ja on äge!
Mõned mehed suruvad peale, et peaks värvima, aga minuarust on nii ka väga super.
Teen nüüd trenni, timmin siit ja sealt ja äkki õnnestub täita oma unistus sõita põrnikaga Viljandisse folgile.
Iroonia 1 aasta ja 1 nädal läks aega, et saaks peale asendusmootor.
Huvitav kui kaua ma seda "päris" mootorit kokku lapin?
Ja kui keskil vedeleb mootori plekke, siis ma olen kõigest huvitatud!
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Leedu´71 1302S
heh, nägin samas kohas samal õhtul seda masinat,
ise veel mõtlesin, et klubis/foorumis pole näinud,
ja värv ei tundunud sama (interneti piltidel tudub heledam endiselt).
mu oma ka ülevärvitud ja valgus/foto petab
ise veel mõtlesin, et klubis/foorumis pole näinud,
ja värv ei tundunud sama (interneti piltidel tudub heledam endiselt).
mu oma ka ülevärvitud ja valgus/foto petab
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Leedu´71 1302S
Kus põrnikaklubist sõitjaid seal põrnikaklubist nägijaid.
Värvid tunduvad vähe erinevad jah.
Ja ikkagi ma olen seda meelt, et las esialgu olla see värv selline..
Värvid tunduvad vähe erinevad jah.
Ja ikkagi ma olen seda meelt, et las esialgu olla see värv selline..
- kaupz
- raja tänava klient
- Postitusi: 858
- Liitunud: P Sept 02, 2007 9:58 pm
- Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald
Re: Leedu´71 1302S
"narri meest, mitte mehe põrnika värvi"Leedu kirjutas:Värvid tunduvad vähe erinevad jah.
Ja ikkagi ma olen seda meelt, et las esialgu olla see värv selline..
värv on värv, lihtsalt mul jäi piltidelt heledamana meelde ja õhtuhämaruses ei viinud otsi kokku.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Re: Leedu´71 1302S
Sügis hakkab tulema. Paarid tiirud tehtud. Täitsa äge on selle Põrnikaga ringi vurada. Nüüd on plaan lahti võtta ja värv taastada. Vaja oleks kogu klaasitihendite ringi, liistuga ikka. Kui keskil on siin pakkuda värvimisevarianti siis..tehke pakkumisi. Lahti võin ise võtta ja tuua kuhu vaja. Aga võib ka kogu kupatust pakkuda. Rõhk on kvaliteedil.
Re: Leedu´71 1302S
Talvekorterisse ära!
Vaatasin täna..kaua. Siit ja sealt. Aga välja ei mõelnud. Aidake- mis selle värviga teha? Tahaks et oleks ilus, aga ma kardan/tean, et kui lahti võtta ja kokku panna ei jää see asi päris selline nagu tahaks-originaal. Laidoneri memoriaalil oli mõnedel soomlaste autodel seljas originaalvärv, oli näha, et on tehtud parandusi( http://www.autoleht.ee/galerii?id=703 , esitiival ja juhiuksel on õrnalt näha, aimata), aga need olid kuidagi hästi hajutatud. Kas meil ka keegi sellist asja teeb? Kas keegi tahaks sellist asja teha/viitsiks tulla autot oma silmaga vaatama ja hindama?
Veel üks hajutatud
http://barndoor.dk/20-081713/20-081713_7.html
Kui ta tegelikult ka nii ühtlane oleks, kui pildid...
Vaatasin täna..kaua. Siit ja sealt. Aga välja ei mõelnud. Aidake- mis selle värviga teha? Tahaks et oleks ilus, aga ma kardan/tean, et kui lahti võtta ja kokku panna ei jää see asi päris selline nagu tahaks-originaal. Laidoneri memoriaalil oli mõnedel soomlaste autodel seljas originaalvärv, oli näha, et on tehtud parandusi( http://www.autoleht.ee/galerii?id=703 , esitiival ja juhiuksel on õrnalt näha, aimata), aga need olid kuidagi hästi hajutatud. Kas meil ka keegi sellist asja teeb? Kas keegi tahaks sellist asja teha/viitsiks tulla autot oma silmaga vaatama ja hindama?
Veel üks hajutatud
http://barndoor.dk/20-081713/20-081713_7.html
Kui ta tegelikult ka nii ühtlane oleks, kui pildid...